۱۳ خرداد ۱۳۹۳، ۲۱:۱۹

حجت الاسلام موسوی:

حرکت مسئولان با افکار امام خمینی(ره) بیمه شدن انقلاب را در بر خواهد داشت

حرکت مسئولان با افکار امام خمینی(ره) بیمه شدن انقلاب را در بر خواهد داشت

خرمشهر -خبرگزاری مهر: امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه حرکت مسئولین با افکار امام خمینی(ره) بیمه شدن انقلاب را در بر خواهد داشت گفت: معادل انقلاب اسلامی ایران در دنیا وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید نبی موسوی عصر سه شنبه در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین شهری و لشکری در مسجد جامع خرمشهر برگزار شد امام جمعه خرمشهر که سخنران این مراسم بود به اهداف و استراتیژی امام خمینی(ره) در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: خیلی از احزاب و تشکل‌ها در قبل از انقلاب سعی در براندازی حکومت شاهنشاهی داشتند ولی موفق نشدند.

حجت الاسلام موسوی افزود: امام خمینی(ره) با یک فرمول و تئوری بسیار مترقی و استراتیژی بسیار مهم که همان به صحنه کشاندن مردم بود وارد شد.

امام جمعه خرمشهر گفت: برخلاف استراتیژی معمول در دنیا که دخالت احزاب در ساقط کردن نظام ها بود امام راحل(ره) که از سال 42 با این فرمول وارد مبارزه با رژیم طاغوتی شد توانست با کشاندن مردم به صحنه و حمایت مرد و زن از افکار امام خمینی(ره) توانست بر رژیم شاه پیروز و انقلاب اسلامی ایران به برکت آن بزرگوار به ثمر برسد.

حجت الاسلام موسوی به مقایسه انقلاب های اخیر منطقه با انقلاب اسلامی ایران پرداخت و گفت: معادل انقلاب اسلامی ایران در دنیا وجود ندارد.

وی افزود: برای مثال در مصر شاهد بودیم که انقلابی صورت گرفت ولی طولی نکشید که انقلاب انها به سویی دیگر منحرف شد.

امام جمعه خرمشهر به حضور مردم ایران در تمامی زمینه‌ها در صحنه کشور اشاره کرد و گفت: مردم ایران از سال 42 تا به امروز به صحنه آمده‌اند و در صحنه مانده‌اند و ایستادگی آنان شهیدان فراوانی را در این راه نیز تقدیم انقلاب کرده اند.

موسوی تصریح کرد: امام خمینی(ره) از عواطف دینی مردم بهترین بهره بری را توانست ببرد و این هنری بس بسیار مهم به شمار می‌رود.

امام جمعه خرمشهر به شکست توطئه‌های دشمنان به دلیل حضور مردم در صحنه اشاره کرد و گفت: 8 سال دفاع مقدس و قبل از آن نیز توطئه های فراوانی برای ساقط کردن نظام از سوی دشمنان طراحی شده بود که همگی آنها با شکست روبرو شد و دلیل بارز آن حضور مردم در کنار امام خمینی(ره) بود و تمام تلاش دشمن تا این زمان نیز آن است که بتوانند حضور مردم را در صحنه کم رنگ کنند.

حجت الاسلام موسوی تداوم انقلاب اسلامی را در حرکت مسئولین با افکار امام خمینی(ره) برشمرد و افزود: اگر مسئولین با افکار امام خمینی(ره) و در کنار رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای حرکت کنند این انقلاب بیمه شده خواهد ماند.

موسوی تصریح کرد: دشمنان انقلاب زمانی می‌توانند به اهداف پلید خود برسند که خدایی ناکرده مسئولینی را به این نظام با افکار خودشان تحمیل این مملکت کنند.

وی گفت: در سال 68 و بعد از لحظه رحلت امام خمینی(ره) همه نظرها به سوی این سمت بود که چه کسی بعد از امام خمینی(ره) می‌تواند پرچم انقلاب اسلامی را در دست بگیرد.

وی افزود: بی‌شک در آن زمان هیچ کس جز رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای نمی‌توانست سکاندار و رهبری و پرچم نظام جمهوری اسلامی ایران را در دست بگیرد.

کد خبر 2304864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha